True Love is unbeatable!

True Love is unbeatable!
True Veins - Technics & Styles

It’s a start to the end.. Or eternal life..

Welcome to the Grand Psychotic Castle Of thousands of thoughtful souls and great people that have been political.

Z.Dee.Reich

Wikipedia

Søkeresultater

Transmadness

mandag 21. september 2009

Negativiteten

Det var så vakkert,fylt av glede & kjærlighet.
Alt var så lyst, livet ga plutselig mening.
Vi utfylte hverandre,både på det positive og negative.
Du ga meg det jeg trengte,kanskje jeg tok det for gitt til tider.
Kanskje jeg ikke klarte vise følselser,men de var der.
Ikke like lett når man nettopp har funnet ut hva det å elske vil si.
Du visste hva som skulle til for å glede meg,du gjorde så mye!
Jeg prøvde,men klarte aldri helt å fullføre.
Ville så gjerne,men tankene satt en stopper.
Du sa jeg var følselsesløs til tider,får stadig høre det.
Bare så forbanna surt at jeg ikke alltid klarer vise dem.
Prøver å gå videre,men negativiteten tar alltid overtak og kveler alt!
Men jeg gir aldri opp,aldri!!...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar