True Love is unbeatable!

True Love is unbeatable!
True Veins - Technics & Styles

It’s a start to the end.. Or eternal life..

Welcome to the Grand Psychotic Castle Of thousands of thoughtful souls and great people that have been political.

Z.Dee.Reich

Wikipedia

Søkeresultater

Transmadness

torsdag 14. mars 2019

Enlightened Conversations Can Lead To Peace?

If anyone would like to translate this to English,Spanish or any other language I'd be thankful. The reason is simply that I feel this is a universal matter that I want to spread to those who hopefully find it somewhat on point. Click link here :



Må bare få sagt at jeg respekterer og liker en god diskusjon med mennesker det noen vil kalle ekstreme,sta osv fordi da vil jeg vite hva som gjør denne personen så sikker på sitt ståsted. Like sikker som jeg er på mitt! Jeg vil vite hva drivkraften er, hvorfor troen er like sterk som min egen og selvfølgelig "utfordre" på de feltene jeg kan bare for å se reaksjonen som jeg håper er et svar jeg kanskje er totalt uenig i, men fullt ut aksepterer av den grunn at det er noe personen brenner for og har studert lenge, gjort research etc. Det er da det er gøy, når begge parter er står på sitt og ikke viker en tomme eller vingler og skifter mening. Enten står du for det du sier. Hvis ikke la være. For det er to forskjellige ting å bli respektert/akseptert. Det er dette jeg vil sette fokus på! Folk må slutte å være så redd for å tråkke på tær, bli dømt osv. Er du usikker på en person og eller hans/hennes tro,meninger,synspunkt spør da vel!.. Du finner som regel raskt ut om det er verdt å fortsette eller ta turen. Personlig tolererer jeg ikke useriøse spm for å latterligjøre meg, ei heller agressive folk. Jeg er ute etter å forstå/nærne meg andres synspunkter for å finne fellesnevnere for å skape en bedre og mer fredelig verden tilsammen på sikt. Når det er sagt vil jeg ikke ha din tro eller hva nå en man disktuterer og jeg er heller ikke ute etter å rakke ned på dine ting for jeg har lært med årene at om man er åpen,ærlig og setter seg ned og snakker er det lettere å løse opp spenning om det er tilstede, selv om jeg foretrekker gode vibber om man er enig eller ikke. En voksen diskusjon kan løse mye på 1-2-3 og man lærer andre å kjenne. Jeg bryr meg ikke hva du er, hva du tror på, politisk syn et cetera. Det eneste jeg forlanger er gjensidig respekt og normal folkeskikk. Er ikke dette tilstede vennligst forlat mitt bord for jeg vil ikke ha kvalme og dårlige vibber. Sett deg i et hjørne og fordøm/hat meg så mye du vil. Hvis du vil fortære skrott og sinn på meg, be my guest!

Dette er ikke et forsøk på å fortelle deg noe som helst. Jeg prøver bare å få ut et budskap jeg tror kan forandre mye i verden. Fredelig dialog, akksept , forståelse og respekt kan føre til mye godt , som jeg fikk igår. Til syvende og sist vil vel de fleste med skruene på plass ha en fredelig verden og ett sted må man begynne : Med seg selv! Vær mer åpenhjertet, ikke dumsnill , ta del i debatter av og til om du vil. Stå på ditt uansett, for det er en menneskerett. Jeg er langt fra perfekt, men får jeg noe saklig og aktuelt for meg tar jeg det til etteretning. Bare en ting så er jeg ferdig : Inviterer du undertegne til debatt eller egentlig hva som helst. Vær edru!...  Ønsker alle en fin dag mvh. Dr.Pelle aka Gravarson aka Sjelekval.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar